Caro

Visuele identiteit voor shoppingmall in Ostfriesland (D)

Het Caro shoppingcenter is een shoppingmall in het centrum van Aurich in het noorden van Duitsland. Deze winkelpassage telt ruim 20 winkels en horecagelegenheden, dat bezoekers uit de wijde omgeving trekt.

Visuele identiteit
Het ontwerp van deze corporate identity en de diverse uitingen, samen met Thomas Schaper (interior- & experience design), is gebaseerd op de initiaal, vierkantje (Duits voor 'vierkantje'), het weidse landschap én het wolkje ongeslagen room in de thee bij de 'ostfriese theeceremonie... De visuele identiteit is breed doorvertaald naar ondermeer off- en onlinemedia, signage en belettering.

> opdrachtgever: Thomas Schaper Design / Caro Aurich (D)
> branche: retail/vastgoed
> opdracht: concept en ontwerp nieuwe visuele identiteit
> media: visuele identiteit, huisstijlrichtlijnen, diverse huisstijltoepassingen, signage, ...
> interieurontwerp: Thomas Schaper


concept visuele identiteit:





signage:

meubels/ruimtelijke toepassingen identiteit door Thomas Schaper:


wandpatronen (winkelcentrum)

wandpatronen (parkeergarage)