NJON


Visuele communicatie voor werving musici en algemene promotie

De Federatie van Nationale Jeugdorkesten Nederland (NJON) organiseert inmiddels al ruim zestig jaar orkest- en ensembleprojecten voor jonge, internationale, getalenteerde musici. Daarmee krijgen muziekstudenten de kans te werken in een professionele omgeving onder leiding van hooggekwalificeerde dirigenten en coaches.

Visuele communicatie
Jaarlijks organiseert het NJON onder meer een NJO Wintertournee langs de grote zalen in Nederland, een Summer Academy en een eigen zomerfestival: de Muziekzomer Gelderland. Het ontwerp van alle daarmee gepaarde communicatiemiddelen is elk jaar weer heel gevarieerd: van auditiemateriaal voor musici tot affiches en flyers voor het concertpubliek.

> opdrachtgever: Federatie van Nationale Jeugdorkesten Nederland (NJON)
> branche: kunst & cultuur
> opdracht: concept en ontwerp van visuele communicatie voor werving musici en algemene promotie
> media: visuele identiteit, affiches, (publieks)flyers, (auditie)leaflets, advertenties, ...

promotie div. toernees:



auditiemateriaal: